torsdag, oktober 07, 2021

Finväder när jag är på jobbet

Varannandagsvädret fortsätter... Fint i tisdag, regn på onsdag och idag var det åter igen fint väder när jag skulle vara på jobbet hela dagen och Henke åkte hem och gick med hundarna på lunchen.

Vi har kommit igång med inspektioner så idag var jag ute på en lokal som ska inrymma fotvård så småningom. Var också ute och tittade på tre cisternen som grävts fram som ev. är eller ska saneras med vad det nu har varit i dem.

På eftermiddagen satt jag inne och skrev hela tiden så dagen passerade väldigt fort.

Efter jobbet blev det en promenad med tjejerna runt sjön och sen skjutsade jag Henke till stan då de hade logemöte med frack ikväll för första gången på 1,5 år. Jag däremot satt sedan hemma i mysbyxor och åt palt 😂

Klockan 23 åkte jag in till stan och hämtade Henke och sen var det hög tid att krypa till kojs.

Inga kommentarer: