måndag, oktober 18, 2021

Ledig och solig dag

 Jag hade varit klok och tagit ledigt idag. Ett smart drag skulle det visa sig då jag kände mig lite sliten efter helgen och dessutom var det ett fantastiskt väder.

Sovmorgon fram till 9:30, kaffe, frukost och sedan serien Innocens innan jag tog med kameran och tjejerna på en lång promenad bort till Gryttja och genom skogen och över täkterna där jag passade på att fota tjejerna lite då det var så soligt och fint där.







På eftermiddagen förberedde jag för styrelsemöten med vägföreningen samt kollade upp lite uppgifter kring logens ekonomi.

När Henke kom hem blev det en promenad och sedan fick Esset apportera lite and och kråka som jag tinat. Den andra anden och skraken var fortfarande djupfrysta så de fick ligga till sig ett tag till... Gick riktigt riktigt fint!!!




Snabb middag och sedan styrelsemöte med vägföreningen fram till klockan 20:30 då jag slog mig ner i soffan framför tvn en stund innan det var dags att krypa till sängs.

Inga kommentarer: