fredag, oktober 08, 2021

Fredagsfeeling

Även idag hade jag inspektioner inbokade och den första redan klockan 8 på morgonen uppe i Delsbo. Hann in på jobbet i drygt en halvtimmar innan jag åkte iväg strax före 7:30. Inspektionen genomfördes och sedan gjorde jag en spontankoll på ett klagomålsärende. Försökte också besöka två verksamheter oanmält men de var stängda så det blev inget med det..

Åkte tillbaka till jobbet och hann förbereda lite skrivelser innan jag åkte ut på ett cisternsaneringsärende och sedan vidare hem på lunch. Efter lunch blev jag kvar hemma för att skriva inspektionsrapport och beslut från inspektionerna den senaste tiden. Arbetsdagen avslutades klockan 16 så den här veckan har det blivit en del extratimmar på flexen.

Efter jobbet tog vi med tjejerna på en promenad genom byn men de fick också några linjetag över tiken och mellan åkterholmar. 

På kvällen lagade vi en av mina favoriträtter, lövbiff med senap och pepparrot och sen förberedde vi lite inför morgondagens avslutande husvagnstripp för säsongen.

Inga kommentarer: