måndag, oktober 04, 2021

Pappersjobb

 I fredags inledde jag sorteringen av alla handlingar i ärenden om Iggesund hårdkrom. Alla allmänna handlingar sorterades ut och lades i ordning. Idag fortsatte jag arbetet med att gå igenom alla övriga handlingar i form av minnesanteckningar, uträkningar mm. Tog hela förmiddagen innan allt kvar klart och sorterat i slutarkiveringslådor.

På lunchen åkte jag hem till tjejerna och promenerade genom byn och käkade lunch. När jag skulle åka tillbaka till jobbet blev jag stående i trafikkö genom stan pga ett mycket långt och långsamtgående godståg som skulle passera precis i lunchrusningen.

På eftermiddag blev det mera handgripligt handläggarjobb.

Efter jobbet blev det ett sök för tjejerna och en promenad uppe vid skjutbanan där Esset sprang hela promenaden. Hon blev röjjarnöjd efteråt.

Till middag värmde vi rester från igår så Oxfilé och potatisgratäng är ju en hyffsad inledning på veckan.

Inga kommentarer: