tisdag, oktober 05, 2021

Vackra höstbilder

 Idag satt jag hemma och jobbade. På förmiddagsfikat tog jag med tjejerna på en 4 km löprunda vilket funkade fint.

Lunchen blev kort så jag hade ett möte klockan 13 och jag min vanan trogen satt och jobbade fram till 12:20. Kastade i mig mat och gick en sväng med hundarna. Solen skön och det var väldigt fint väder precis då så äntligen fick jag några fina höstbilder. Det är på gränsen då mycket löv redan hunnit falla efter helgens regn och stormväder.





Jobbade på fram till närmare 17. Henke fick klippa gården för sista gången förutsätter vi. Åkgräsklipparen är nu rengjort och inställd för säsongen. Om husvagnen kommer in i helgen så kommer vi inte längre att komma åt gräsklipparen så då får helt enkelt gräset vara lite långt i vinter.

Medan Henke klippte så gick jag och körde lite linjetag på täkterna och gick sedan runt skönt. EN riktigt bra promenad där Esset gick riktigt fint i koppel hela vägen.

På kvällen såg vi de tre sista avsnitten av förra säsongen av "Saknad, aldrig glömd"

Inga kommentarer: