tisdag, oktober 12, 2021

Penny ögonlyst UA

 Dagen bestod idag av projektförberedelser, cesiummätningar och APT. Blev en lång dag då jag inte kom från jobbet förrän klockan 17 trots att jag började 06:30. På lunchen gick jag med hundarna runt sjön. Hann det eftersom jag satt hemma på förmiddagen så jag behövde bara köra in till jobbet under lunchen inte bägge vägarna. Efter jobbet gick Henke med hundarna men jag la ett sök på kuperad terräng och med delar av söket på en myr. Esset och Vinna fick dela på det men de flesta fick Esset ta och det gjorde hon snabbt och snyggt. Vinna letar i sitt tempo å när hon hittar en dummie så fortsätter hon att leta vidare med dummie i munnen. Hon gör som hon vill nu mera...

Till middag blev det stekt regnbåge med delikatesspotatisar och en skagenröra. Vi inledde dock middagen med en Skagentoast på nystekt brödskiva. Mums!

Idag ögonlystes också Penny med resultatet UA. Grattis Hanna!


Jag och Anette satt och letade bra hanar men oj vad svårt det är att hitta den där hanen som man verklige känner är helt rätt.

Inga kommentarer: