onsdag, oktober 06, 2021

Ruskväder

 I går var det soligt och fint väder och dagens väder är så långt ifrån gårdagens väder som det går att komma tror jag. Spöregn, blåst och totalt mörker. Usch!

På förmiddagen var jag på plats på jobbet för Skypekonferens men då det fanns utrymme i gruppen så loggade jag in mig själv hemifrån på eftermiddagen. Konferensen slutade strax före kl. 16 så jag hann jobba lite även efter konferensen fram till klockan 17..

När Henke kom hem strax före 17:30 blev det en promenad genom byn. Regnet hade upphört men för första gången så tog vi på oss varselvästarna för att synas för det var ganska mörkt när vi kom tillbaka hem.

Till middag blev det torsk med frasigt täcke och sedan såg vi lite tv men ikväll var vi trötta både jag och Henke så innan klockan var 22 så tror jag att vi sov.

Inga kommentarer: