torsdag, januari 27, 2022

En period med inspektioner

 Igår blev det inspektioner på eftermiddagen och idag hade jag planerat för några inspektioner på förmiddagen. mellan kl. 10-12. Tankanläggningar var det som stod på schemat och det flöt på bra. När jag kom tillbaka hem igen blev det en promenad med tjejerna. La ut ett sök i skogen bredvid huset och promenerade sedan runt Nordenholm innan de fick dela på söket. Vinna tog in 4 stycken sedan fick Esset ta in 5 och Vinna fick avsluta med den sista.

Efter söket avslutade vi med promenad efter skoterleden runt huset innan vi gick in och jag fick lite lunch i magen samtidigt som jag laddade ut alla bilder från mobiltelefonen och sorterade in i mappar.

På eftermiddag hann jag med att skriva några inspektionsrapporter samt planera för mordondagens inspektioner.

När Henke kom hem gick vi genom byn och sedan lagade vi lax med pepparrotssås till middag innan det blev lite tv-titt och slapp i soffan.

Inga kommentarer: