torsdag, januari 13, 2022

Hipp hipp hurra till mig idag

 Jaha ja, då har ytterligare ett år passerat. Att fylla ojämnt mitt i en arbetsvecka gör verkligen att födelsedagen passerar tämligen obemärkt.

Jag hade en intensiv löpande-band dag på jobbet med mycket jobb där man bara sitter och matar uppgifter och klickat och donar. Har två stora utskick som jag gör i början av varje år och nu var det dags för det första utskicket. Till veckan kommer jag att försöka göra det andra utskicket. Det är totalt ca 130 skrivelser som ska ut.

På lunchen tog jag med Esset och genomförde den fjärde löprundan för året, den andra för denna veckan. Direkt efter löpturen hämtade vi Vinna och promenerade ner till vägen och tillbaka.

När Henke kom hem blev det promenad genom byn sedan gjorde vi en ny LCHF rätt som verkligen föll oss i smaken. Ni hittar receptet här. Vi gjorde ett undantag för födelsedagen så det blev ett glas vin till middagen och sedan lite glass efter maten. Smakade bra för det var verkligen sting i lövbiffen.


Inga kommentarer: