onsdag, januari 19, 2022

På plats på jobbet

 Idag var jag tillbaka på jobbet för en dag den här veckan., Började med att mäta ett radonprov och sedan skickade jag iväg den del av mina utskick som ska gå med vanligt post.

På förmiddagen hade vi Teamledarmöte och sedan på lunchen tog jag en sväng till Ulvberget för att köpa ett avfallskärl som vi ska använda till Sandningsgrus.

På eftermiddagen planerade jag för inspektioner som jag ska kunna genomföra i slutet av januari och sedan i februari. Rapporterade också av vårt avlopp så att det är slutredovisat även till miljökontoret nu.

På vägen hem från jobbet levererade jag och EvaLotta  nämndprotokollen för de senaste tre åren till Guldsmeden. De ska bindas in för framtida förvaring.

Vädret var enormt tråkigt. Förutom att det är mörkt så spöregnade det också. Väl hemma gjorde jag lite gympa och sedan blev det en promenad genom byn när Henke kommit hem. Skitväder men i alla fall milt, + 5 grader när vi promenerade i halka efter byvägen.

Till middag blev det den goda laxrätten med kräftstjärtar och då blev det också ett glas vitt vin.

Tv-titt som slutade med att jag somnade i soffan.

Inga kommentarer: