måndag, januari 24, 2022

Solig inledning på veckan, löprunda 7

 Liksom i går lovades det att även måndag skulle bli en fin dag. Jag sitter som vanligt hemma och jobbar å då passade jag på att ta med Esset på en löprunda på 4 km på förmiddagsfikat. 

På lunchen tog jag bägge tjejerna på en promenad genom byn där jag gick efter skoterleden på tillbakavägen och då fick de också några långa linjetag eftersom jag tagit med mig ett par dummiesar. Soligt och fint och några plussgrader. Riktigt vårlikt trots att vi bara är januari.

Jobbade på fram till kl. 16:30 och gick när Henke kommit hem en promenad runt Nordenholm. Stegräknaren stannade idag på 16.0000 steg och dessutom hade jag kört två korta gympapass.

Efter middagen som idag bestod av Högrevsburgare blev det lite klickerträning för att klicka in en tasstarget.

Inga kommentarer: