tisdag, juni 21, 2022

Jobb, löpning och logeavslutning

 På plats på jobbet på förmiddagen idag. Full fart fram till klockan 12 då jag åkte hem. Tog Esset på en 5 km löprunda som även den gick bra. I går sprang jag ju själv på jobbet, 4,6 km och det gick sååå lätt. Härligt! Efter löprundan hämtade jag Vinna och gick en kortare promenad med henne...

Satte igång att jobba igen medan jag åt lunch och jobbade på fram till 16:30. När Henke kom hem skulle vi gå med hundarna men då upptäckte jag att logeavslutningen som jag skulle på började kl. 17 och inte kl. 18 som jag var inställd på. 

Snabbt ombyte och sedan iväg till stan. Fick skjuts av Henke ner på stan och sedan kunde jag åka med Christina L till Mellanfjärden där det blev konstutställning och middag på Sjömärket. Trevlig sommaravslutning med logen!











Kom tillbaka hem vid 22-tiden och då blev det bara lite slapp och sedan i säng klockan 23

Inga kommentarer: