onsdag, juni 01, 2022

Regn regn regn...

 Tråkigt men enormt välbehövligt... Har regnat i natt och det skulle bli regn till och från hela dagen idag också...

På förmiddagen blev det en löprunda med Esset. 5 km och sedan en kort promenad så att Vinna skulle få komma ut och rasta sig.

På lunchen gick jag med tjejerna genom byn så idag har tjejerna fått ok med motion. Både löprundan och lunchpromenaden genomfördes när det var regnuppehåll så jag hade tur.

Jobbade på fram till klockan 17 å då vräkte det ner. Tog bilen bort till Talgen. Då hade regnandet upphört så jag tog med Esset och körde igångar och trots nya platser så gick det riktigt bra.

Hämtade sedan Vinna å så promenerade vi runt tjärnen. Tjejerna fick också några vattenapporter efter vägen. Vinna fick markeringar och Esset fick släta skick med belöning vid fina igångar.

När jag kom hem gjorde jag spagetti Carbonara och sedan såg jag en film med Liam Neeson innan jag gjorde kväll så tidigt som kl. 22 när det fortfarande var ljust.

Inga kommentarer: