tisdag, juni 07, 2022

Måndag på tisdag

 Skönt att inleda veckan på tisdag. Känns nästan som att halva veckan redan är avverkad. Särskilt eftersom jag bara ska jobba halvdag på fredag också.

På förmiddagen var jag på plats på jobbet och då hade jag också ett möte med Maggan för att skriva avtal om hemarbete så nu har jag skriftligt att jag fåt arbeta upp till två dagar i veckan hemifrån. På lunchen åkte jag hem till tjejerna och sedan gjorde de sista tre timmarna hemifrån.

På eftermiddagen gick vi promenad genom byn då vi passade på att dela ut årsmötesprotokollen till samtliga i byn. Hade dock skrivit ut några ex. för lite så de utanför byn får vänta på sina protokoll några dagar.

Till middag gjorde vi fetaostbiffar med Chevrésås vilket är supergott verkligen. Egentligen helgmat men det blev aldrig i måndags då vi tänkt äta det.

Inga kommentarer: