torsdag, juni 23, 2022

Kortvecka

 Så kom torsdag som är som en fredag denna veckan eftersom det är midsommarafton i morgon. På förmiddagen åkte jag upp till Gnarp för inspektion på en bilverkstad och jag hade föreställt mig att det inte skulle bli nått skojjigt besök men det visade sig att jag hade helt fel. Det blev en trevlig och bra inspetkion.

På eftermidagen arbetade jag hemifrån och när Henke kom hem så gick vi först en promenad till Nordenholm så att tjejerna fick bada och svalka av sig i värmen och sen sprang jag med Esset genom byn. Väl hemma dammsög jag medan Henke klippte så att vi får fint till midsommar. Torkade även golven så nu är det i alla fall hyffsat fräscht hemma både inomhus och utomhus.

Till middag lagade vi spagetti och kycklinglårfilé fylld med fetaost och basilika och såklart satt vi ute och åt.




Inga kommentarer: