tisdag, maj 31, 2022

Vilodag

 Idag var jag på plats på jobbet och åkte som vanligt hem till tjejerna på lunchen. Om det igår var soligt och fint så var det total motsats idag, grått, regnigt, blåsigt och kallt.

Slutade arbetsdagen och kom hem vid 16:30 då jag tog med tjejerna på en blöt promenad runt sjön. Idag fick det bli vilodag för Esset som annars tränar igångar i vatten denna veckan. Efter det så blev det en enkel middag i form av kycklingburgare med sallad och dressing.

Efter gårdagens maratonserietitt så blev det bara lite tv-titt idag och i övrigt satt jag med datorn och kollade lite allt möjligt. Tog också en stödvila efter maten för jag var riktigt trött efter gårdagens sena kväll.

Gick och la mig vid midnatt och ställde då klockan på 7 i hopp om att få sova lite längre än vanligt. Ska jobba hemifrån i morgon så då är jag ändå igång snabbt efter uppstigning.

Inga kommentarer: