torsdag, maj 19, 2022

Avmaskning och dokumentation av arbetsplats

 Idag är enda dagen denna veckan som jag kommer att arbeta hemifrån. I morgon är jag ledig liksom på måndag.

På förmiddagen idag åkte jag till veterinären för att Esset behöver få en stämpel i passet att hos blivit arvaskad med piller mot Dvärgbandmask. Det måste ske minst 24 timmar före man reser in i landet.

Jobbade på som vanligt fram till 17 men hade ju varit iväg en sväng också... Passade också på att dokumentera min arbetsplats hemma inför avtal om hemarbete. Så här ser det ut när jag jobbar hemma. Antingen inne på kontoret där det finns möjlighet till ståbord eller så vid köksön där jag suttit mest under pandemitiden.



Blev en lugn promenad genom byn men Vinna är såååå seg. Det går nästan inte att gå med henne på en 3 km promenad längre...

I övrigt så packade jag inför morgondagen samt gjorde matsäck så att jag har luncher för dagarna i Norge klart och slipper fixa med det på plats. Känns som att man måste ta med mycket grejer trots att jag bara blir borta i två dagar men vädret är svårt. Kan bli allt från sommarvärme och fint till höstrusk med regn och blåst och bara några grader.

Inga kommentarer: