måndag, maj 09, 2022

En vecka med styrelsemöten

 Vi inleder arbetsveckan på plats på kontoret. Vet inte om det beror på att det varit intensivt sista tiden eller om det är nått annat för OJ vad trött jag var idag.

Efter en förmiddag på kontoret så åkte jag hem till hundarna på lunchen. I hopp om att få lite energi så beslutade jag mig för att ta med tjejerna på en löprunda men hela turen såväl som efteråt så kände jag bara att jag var trött så det hjälpte inte.

Vid fikat på eftermiddagen visade det sig att jag inte var ensam om att ha den här känslan idag. 

Klockan 16:15 avrundade jag och åkte hem och stannade då till på ICA Maxi för att handla lite och hämta smörgåstårta till vägföreningens årsmöte som är ikväll. 

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna sedan gick jag på mötet, som i år var hos Peter så jag hade nära och bra. Henke stannade hemma och fortsatte jobba med altanen.

När jag kom hem strax efter klockan 21 röjde jag upp lite på gården och sedan gjorde vi kväll bägge två. Höll mig vaken tills det var dags att gå och lägga sig så jag sov som en stock hela natten.

Inga kommentarer: