måndag, maj 30, 2022

Henke till tyskland

 Så inleds en ny vecka igen. Nu är det hela veckor varannan vecka fram till semestern. Den här veckan är hel och dessutom åkte Henke till Tyskland idag där han kommer att vara fram till och med på torsdag.

Jag kommer att vara på plats måndag och tisdag och jobba hemifrån eller vara på möten i stan onsdag och torsdag. Fredag blir jag på plats igen och då åker Henke hem till hundarna.

På vägen hem på lunch såg jag norrländska rapsfält... Eller, ja maskrosfält var det kanske...

Idag var det soligt och riktigt fint väder. Blev en promenad genom byn med tjejerna på lunchen och eftermiddagsfika tog hela kontoret ute i dag.

Efter jobbet tog jag med tjejerna till sjön där Essets träning med raka igångar i vatten trots långt avstånd fortsatte. Idag körde jag skick från 20 meters avstånd. Från myren, genom vassen, vid bryggan och i slänten vid grillplatsen. Funkade riktigt fint!

Vinna blir gnällig då det blir mycket bollkastning men sen fick även hon köra lite apportering med dubbelmarkeringar i vatten.

Efter vattenträningen blev det en promenad genom byn innan middag som idag blev quesadillas och sen blev jag sittande med andra säsongen av Burden of Truth fram till 01:30.

Inga kommentarer: