fredag, maj 06, 2022

Äntligen helg

Den här veckan har det verkligen varit full huggning både på arbetet och fritiden. Veckan har känts lång och det känns enormt skönt att det äntligen är fredag. Idag var också enda dagen då jag jobbar hemifrån hela dagen.

Tömde diskmaskin och kokade kaffe och var sedan igång för full före 06:30. Jobbade på fram till 9:30 då jag tog med tjejerna på en löprunda genom byn, totalt 5 km. Kastade in träningskläderna och annat och körde igång en maskin vilket är en bra grej som man kan få gjort när man jobbar hemma.

Direkt efter detta åkte jag sedan iväg till Qstar i Hög som man nu håller på att slutsanera för avetablering.

Väl hemma igen var det dags för lunch och sedan blev det en promenad med tjejerna innan arbetet med rapporter och listgranskning väntade på eftermiddagen.

När Henke slutade möttes vi nere på stan då han behövde prova ut glasögon. Han handlade på vägen hem medan jag tömde återvinningen innan jag åkte hem.

Slängde ihop en LCHF pizzadeg innan Henke kom hem så vi kunde gå med tjejerna genom byn.

Till middag blev det Kebabpizza och medan den tillagades så drack vi varsin Yellow Bird. Idag blev det också efterrätt då jag köpt jordgubbar.

Somnade, precis som jag misstänkte att jag skulle göra direkt efter mat och Bäst i Test.  


Inga kommentarer: