måndag, maj 16, 2022

Ny händelserik vecka

 Så inleder vi en ny vecka som kommer att avslutas med en "utlandsvistelse" som jag sett fram emot länge. I morgon väntar också en förhoppningsvis trevlig hundträning men idag är det jobb som står på schemat. På plats och dessutom hem en sväng på lunchen. På eftermiddag väntade kurs som kommer att pågå hela dagen i morgon också.

Kom hem från jobbet först klockan 017 och då blev det en löprunda med Esset. Andra bästa tiden genom alla tider (sedan Runkeeper installerades för några år sedan) för mig. Hejja! Henke promenerade med Vinna och sedan åkte han ner på stan för att äta middag med gamla kollegor och en fd leverantör från England. Jag passade då på att äta palt och se ytterligare några avsnitt av A Handmaid's Tale trots att jag hade ont i skallen. Så snart Henke kom hem stöp jag dock i säng.

Inga kommentarer: