söndag, maj 29, 2022

Morsdag

 Vaknade tidigt så var uppstigen redan kl 07:00. Såg klart en serie på SVT play. Ovanligt att se fiska serier men så blev det denna gången då det var helt ok. 

Gick en promenad med tjejerna genom byn efter frukost. Tycker att Vinna känns lite piggare så förhoppningsvis börjar Librelan ge effekt.

Henke byggde sedan ett steg framför altanen då vi tycker att det blev något för stor nivåskillnad. Vi plockade också fram rottingsoffan som vi tänkte att vi skulle ha stående på framsidan nu när vi kan använda vår gamla vardagsrumssoffa på baksidan där vi har tak över altanen.

Gick ner till sjön och tränade vattenigångar och jag tycker att Esset var mycket bättre idag så jag hoppas att träningen i lördags börjar ge effekt. Nu ska vi köra så här några gången denna veckan så får vi se om det är någon skillnad till nästa träning. Självklart fick också Vinna köra några vattenapporter.

Klockan 15:30 bytte vi om och åkte ner till Strandpiren där Lasse och Birgitta bjöd på morsdagsmiddag.




Efter middagen blev jag sååå mätt och även trött så efter en promenad med tjejerna la jag mig i soffan och halvsov framför tvn mer eller mindre hela kvällen.

Inga kommentarer: