fredag, maj 13, 2022

Rätt in i kaklet

 På plats på jobbet idag med möte på förmiddagen och sedan hem på lunch till tjejerna på lunchen.

På eftermiddagen bjöd fackförbundet Vision på stora bullar så det blev lite fredagsfeeling :-)

Arbetsveckan avslutades klockan 16 och på vägen hem stannade jag till och helghandlade medan Henke åkte och hämtade sina nya glasögon.

Väl hemma började han skruva trall medan jag gick en sväng med hundarna och sedan började jag beskära äppelträdet och kratta kottar vid sidan om garaget.

Vi kom och och gjorde plockmat till middag som vi åt vid 20:30-tiden. Direkt efter maten räknade jag ner och somnade så snart jag la ner huvudet på kuddarna i soffan. 

Vaknade vid 22:30-tiden och började då se flera avsnitt av andra säsongen av "Handmaid's tale" så kom inte i säng förrän vid 03-tiden.

Inga kommentarer: