onsdag, maj 25, 2022

Inspektioner och veterinärbesök

 På förmiddagen idag var jag i Bergsjö på inspektion av fotvårdslokaler. Regnigt och kallt och med en elbil som knappt hade räckvidd för både tur och returresan så jag fick köra enormt energisnålt och kunde därför inte ha någon värme i bilen. Helt värdelöst!

På lunchen åkte jag hem till tjejerna och eftersom jag hade tid hos veterinären på eftermiddagen så gjorde jag eftermiddagspasset hemma.

Vinna fick Librela idag så nu håller vi tummarna att hon är lite piggare om några dagar annars får vi nog sätta in ytterligare en behandling med Onsior men hon har ju klarat sig utan det ganska länge nu.

Henke stannade till på Byggmax och köpte virke på vägen hem idag och jag drog iväg och köpte lite mera matjord för att pigga upp jorden i lusthuset.

Kallt, småregnigt och grått gjorde att vi inte ides köra någon bygginsats idag utan slappade och somnade tidigt framför tvn istället.

Inga kommentarer: