fredag, januari 01, 2010

2010-01-01

Vaknade redan klockan 08:15 och kände att året skulle inte börja bra... Mådde inte dåligt direkt men kände att det var på gång. Var uppe och hämtade min kylmask och konstaterade då att snön fortfarande vräkte ner så det var alldeles vitt ute.

La mig och tittade på tv och vid 10-tiden började jag känna mig riktigt dåligt så resten av förmiddagen gick åt till att sova i soffan men även hundarna verkade trötta för de sov de också. Henke gick en sväng med dem vid 12-tiden och var sedan ute och skottade i närmare 2 timmar.

Då hade jag piggat på mig också så jag käkade lite frukost men fortsatte att slappa. På eftermiddagen blev det traditionsenligt Ivanhoeoch på kvällen blev det pizza och tv och såklart en promenad med hundarna å så mera skottning. Fortsatte att vräka ner resten av dagen och kvällen också, har nog kommit runt 3-4 dm bara i dag å då hade vi över en halvmeter sedan tidigare...

Inga kommentarer: