fredag, januari 29, 2010

Fastedag 5 Ljuset...

Jag ser ljuset... Jag ser ljuuuset!!!

Bara denna sista dagen kvar. Gick bra under dagen men det var lite tufft när en kollega gick och käkade Thai på lunchen.

Idag har det annars varit en träff mer personal för att lära oss lite om rehabiliteringsrutiner, sjukskrivningar och tillbud/skadeanmälningar. Det är mycket att lära!!!

På eftermiddagen blev det lite beställning av provmaterial, utskicka av begärda uppgifter och framförallt skrivning av en mastodont föreläggande.

Efter jobbet åkte vi på Maxi och handlade mat för en vecka frammåt. Dessutom slank det ner godis för 60spänn och nötter för 60 spänn. Mycket gottis kommer det att bli i helgen. Ska dock börja lördagen lugnt med lätt frukost och lätt lunch.

Denna kväll var dock den jobbigaste på hela veckan. Var sååå hungrig och sugen hela kvälle men har jag hållt ut ända till nu så kan jag ju inte ge upp på mållinjen. Jag ser ju ljuset nu!

Inga kommentarer: