torsdag, januari 14, 2010

En helt vanlig torsdag

Idag var det verkligen en sån där dag då det verkligen inte hände nått utöver det vanliga.

Jobbade och efter jobbet hade jag planerat att åka skidor för första gången iår men eftersom temperaturen sjönk till -21 grader så stod jag över det och gick istället en promenad med hundarna efter jobbet.

Henke skulle bort och eftersom jag skulle skjutsa honon så kunde jag inte gå med direkt efter jobbet. Istället så hann jag städa bort julen först. Bort med julgardiner, ljusstakar, julstjärnor och julbonader. Blir väldigt ljust när allt har försvunnnit samtidigt som mycket mys-pys belysning försvinner vilket ju känns lite tomt och kallt. Men man vänjer sig snabbt!

Middag intog jag på egen hand tillsammans med två avundsjuka hundar men de fick också god mat efteråt.

Inga kommentarer: