måndag, januari 18, 2010

Säng säng säng Sova sova sova...

Jodå det skulle ju inte vara så dumt men jag tog mig i alla fall en kort vila mellan 06:30-08:50. Duschade och åkte sedan till jobbet och anlände dit lagom till fikat och postöppningen så det fick bli frukost.

Full fart blev det sedan för idag skulle jag och Jonas till Gävle för att diskutera ett komplicerat ärende där ett företag gått i konkurs och därmed lämnat efter sig väldigt mycket farligt avfall som nån såklart måste ta redan på...

Innan vi åkte hem hann vi på lite sportaffärer. Hade hoppats på att hitta den jacka som som jag vill ha men där gick jag bet, attans också...!

På tåget på vägen hem slog tröttheten till och jag halvslumrade andra halvan av vägen. Hem kom jag klockan 18 å då hann jag prata med mamma innan vi käkade och sen uppdaterade jag hemsidan innan vi började titta på idrottsgalan. Trodde att jag skulle somna direkt men se inte... Var inte nå trött så jag var vaken till klockan 23:30 då vi gick upp och la oss.

Inga kommentarer: