torsdag, januari 21, 2010

Full fart

Idag var det verkligen full fart hela dagen, inte en lugn stund. Det var allt från eldning av sopor och salmonellasmitta till kontakt med advokater i en konkurs, gränspolisen för planering av tillsynsbesök och småärenden om bolagsändringar mm. En riktigt händelserik dag med andra ord!

Efter jobbet bytte jag om och stack iväg och åkte skidor igen. Andra rundan på 7km:s spåret och det gick lite snabbare och lättare denna gång men nog är kondisen nere på en mycket låg nivå så det är verkligen hög tid att sätta igång och träna och ändra matvanorna.

Just ja, på tal om att ändra matvanor så blir det en kickstart med 5 dagars fasta till veckan. Tänkte att jag skulle prova det i alla fall en gång i mitt liv sedan får vi se om jag klarar det eller blir sjuk. Kan tänka mig att min migrän inte kommer att gilla fastan. Nåväl, jag ser det som en kickstart så får vi se... Först ska jag äta gott i helgen...

Inga kommentarer: