fredag, januari 22, 2010

Å så var det helg igen...

Började dagen hurtigt med året första sturketräning nere i källare på jobbet. Lämnade sedan in skidorna för "service" idag. Är man slö och okunnig när det gäller valla mm så kan man faktiskt unna sig lyxet att få skidorna tillfixade av proffs. Det räcker med en gång /säsong eftersom jag inte åker så mycket så då känns det skönt att det funkar perfekt.

Annars var det även idag full huggning på jobbet. Insektioner, beslut och en massa telefonsamtal.

Efter jobbet gjorde vi ett kort handlar-stopp å sen hem. Gick en sväng med hundarna och körde sedan några dirrigeringar till matskål. Jag måste se till att Humla fattar att hon FÅR gå på mitt höger och vänsterkommando vilket hon inte tror så hon står ofta kvar men vänd åt rätt håll. Idag gick det bara fint så jag ska jobba så här enkelt ett tag få se om det lossnar.

Middag blev kycklingpaj och sedan slappade vi och såg tv. Jag hann också med att uppdatera dagboken för i veckan. I morgon åker vi till Enånger för att spendera helgen där.

Inga kommentarer: