tisdag, januari 19, 2010

7 km på skidor

Idag var jag riktigt trött när jag vakande. Det kom altså efter trots att jag sovit sååå bra i natt, som en stock.

Äntligen, efter jobbet gjorde jag det jag tänkt göra flera dagar nu. Letade fram löparskidorna, bytte om, åkte ut på golfbanan med hundarna och åkte en runda på 7km. Jobbigt var det för det var nästan ett år sedan sist men nu är första steget taget...

Efter rundan som tog nästan en timma åkte jag hem, gjorde middag, smördegsinbakad lax med spenat och en grönsallad. Det böev en sen middag, käkade först när Henke kom hem och hade duschat klockan 21. Han körde också sitt första träningspass idag, bodypump så imorgon kommer vi väl att ha träningsvärk båda två.

Efter maten orkade vi inte nåttt mera än att slappa framför tvn.

Inga kommentarer: