söndag, mars 21, 2010

Båtkoll, bilkoll och kaninkoll...

Sovmorgon idag till klockan 09:00, härligt!!!

Efter frukost gick vi till Håsta för att hämta bilen. Åkte sedan hem och hämtade kameran då vi kom på att vi skulle åka och kolla på en båt. Mmm vi får väl se...

Efter detta så åkte vi till Bilelektro och provkörde Hyundai Ix35, åt smörgåstårta och skvallrade lite med Barbro som jag ju jobbat med tidigare. När vi ändå var i områder så stannade vi till på Dollarstore och köpte lite hundgodis.

Väl hemma blev det som igår... Var genomfrusen så jag gick och tog en lång och skön och varm dusch och sedan kröp jag ner under filten och kollade på skidor, somnade dock så jag har ingen aning hur det gick, det var bandy när jag vaknade.

Nu blev jag lite träningsugen men gick istället en sväng med hundarna och sedan tog jag mer Humla till Fjärrvärmeledninge. En 50 meter lång sträcka där snön är borta eftersom fjärrvärmeledningen går där. La ut en kanin, gick runt området och skickade Humla på ett linjetag upp längst ledningen från andra hållet. Humla var klockren som alltid när det gäller kaniner. Hon fick 5 skick från olika håll och avstånd sedan gick vi hem igen. Här kommer några bilder...





Dags för mat när jag kom hem... På kvällen fixade vi med räkningar och jag hade ont i skallen så det blev lugnt.

Inga kommentarer: