måndag, mars 29, 2010

Kortvecka

Känns alltid skönt med måndagar när man vet att veckan bara är 3,5 dag, Nice! Hoppas på att denna vecka ska bli lite lugnare än de varit den senaste tiden. Idag var det endast eftermiddagen som jag hade planerad, då var det Handläggarträff för miljöskydd. Det tog precis hela eftermiddagen.

Hundarna hade jag med i bilen sedan lunch så Henke fick köra hem bilen medans jag promenerade. Var så skönt, Humla hade jag lös i stort sett hela vägen och Neo gick kanon i kopplet hela vägen.

Så fort vi kom hem bytte jag om å så åkte vi till Iggesund för lite hundträning och sedna SSRK möte. Blev en enkel träning där det bled tydligt att Humla tappar tempo när hon får stå och vänta så länge. Annars helt OK men det var ju inga svårigheter direkt.

Mötet gick rätt snabbt men vi blev sittande och snacka länge så jag kom inte hem förrän 21:45

Inga kommentarer: