onsdag, mars 24, 2010

Orkar inte...

Är väl egentligen inte så intressant att läsa om vad jag gör på dagarna men det är bra för min egen del för jag minns ingenting längre... Idag var det dags för Härlsoskyddsträff i Hudiksvall. Jag var med lite till och från.

Planerade och fixade också för morgondagen om de aktiviter som ska hända då. Såklart var jag hemma och gcik ut med hundarna på lunchen även idag. Som vanligt denna månad blev det också övertid, blev kvar på jobbet till närmare 18. Phu... Många timmar denna månad men det är väl i och för sig bra att ha så jag ska itne klaga även om jag börjar bli lite sliten nu.

Efter jobbet tog jag med hundarna ut på golfbanan där de fick springa av sig lite och hämta in varsitt tennisbollssök med bara 2 bollar vardera... När Neo hade tagit in sitt sök skickade jag Humla men när jag skulle skicka henna andra gången hör jag skall alldeles i närheten i skogen åt det håll som jag skickade Humla. Var tveksam om jag skulle skicka, tänk om det skulle komma en lös hund? Jag chansade och skickade och det gjorde jag rätt i för det var skänt att se att Humla var ostörd av det som inträffade å hunden höll sig borta men när bollen var inne sprang jag med hundarna till bilen...

Hämtade Henke på tågstation, hem och gjorde mat och sedan blev vi sittande med datorn som det uppenbarligen har hänt nått med... den går inte att slå av....

Inga kommentarer: