torsdag, mars 04, 2010

Annorlunda dag

Ja, inte såå annorlunda men lite... Fick nämligen ingen lunch idag... Känns också som om dag passerat utan att jag egentligen fått nått vettigt gjort. På lunchen var det i alla fall möte uppe på gymnasiet så det blev skolmat idag. Mötet får jag lov att säga att det var sådär...

Det kändes i alla fall skönt att det var ljust efter jobbet och att jag inte hade nått planerat ikväll. Ska bara se till att betala in lite pengar för tupperwaregrejer som jag och Helena beställt. Gick hur som helst ut med hundarna samma runda som igår. Hundarna stack in i skogen på samma stället som tidigare å när Humla kom tillbaka så fick jag svaret på vad hon hittat, ett dött rådjur.

Neo stack in på ett annat ställe men gick bara ca 10 meter så jag såg honom hela tiden. När han inte kom när jag ropade var det bara att klättra upp i snön som tack och lov bar mig. Det visade sig att även Neo hade hittat ett dött rådjur, de låg bara 50 meter från varan. Kan tänka mig att det kommer att tina fram många döda rådjur i vår...

Åt god mat i form av inbakad lax och spenat med sallad, smaskens!

Inga kommentarer: