söndag, mars 28, 2010

Ytterligare en slappardag

Välbehövligt men tyvärr känns det inte som om jag är återställd men nu väntar ju en kort vecka och sedan 4 dagars ledighet så det kommer nog att bli bra.

Tog sovmorgon till klockan 09:00 och vips så var ju kockan 10:00 när jag steg upp. Skrev in min kalender i telefonen och satt sedan vid datorn en stund innan vi åt frukost. Vi kom inte ut förrän efter 12 men då tog vi en lång promenad med hundarna jag och Henke. Var ute i en dryg timma och sedan stannade jag och ute och skottade lite på gården. Vill inte att hundarna springer på skaren och hoppar över staketet så jag skottade i huvudsak vid staketet mot gångvägen. Var helt svettig när jag kom in så jag blev sittande vid datorn och rensade bort totalt 3200foton för att ge lite plats på datorn. Man börjar ju fundera på hur många bilder som finns i datorn...

Henke monterade lister till hägtalarna och tvn så jag satte igång med maten för klockan har ju sprungit iväg idag. Det märks att man tappat en timma.

Efter maten gick jag en runda med hundarna och sedan bara slappade jag. Känner mig som sagt fortfarande helt slut...

På tal om slut. Måste berätta att min "farbror" Ljubo har gjort en helt fantastisk bravad som i veckan bestigit Kilimanjaro, 72 år gammal. Här är en bild av honom på toppen. Otroligt bra gjort!!!

Inga kommentarer: