fredag, maj 08, 2015

Äntligen helg!

Tror inte att jag varit i så desperat behov av helg och vila som just denna helgen. Jag har i slutet av veckan varit extremt trött och stressad så nu ska vi jobba på hemmaplan men i ett skönt tempo känner jag. Lite hundträning hoppas jag också hinna med men vi får se vad det blir.

Fick i alla fall mycket gjort på jobbet idag. Alla små lappar, avslut, borden, lovat osv hanns med känns det som och dessutom en hel del annat. På måndag blir det till att dyka ner i ärendehögen och ta tag i de större grejerna. Hoppas inge oförutsett inträffar utan att jag under måndag-onsdag kan jobba “ostört”.

Stannade till och handlade på vägen hem från jobbet. Henke fixade grejer till altanen på vägen hem från jobbet.

Väl hemma hade jag tänkt cykla men orken tog slut så det blev bara en promenad istället.

Grillade trots tråkigt väder och sen spelade vi lite kort men somnade tämligen tidigt i soffan såklart.

Inga kommentarer: