onsdag, maj 13, 2015

Dags att dra norrut

Efter en heldag på jobbet som blev lite längre än jag hade tänkt mig så åkte jag i alla fall och handlade för kommande Bygdeåhelg. Kom hem först klockan 18 å då blev det såklart en promenad med hundarna och den sista packning så jag kom iväg först klockan 19, en timma senare än planerat. Ja ja det är bara att köra…

Tyvärr kom jag inte så långt innan det stod alldeles stilla i trafiken. Det visade sig vara vägarbeten strax norr om Armsjön.

2015-05-13 19.40.28

40 minuters försening och dessutom skulle jag ju stanna till i Umeå för att käka också.

Vädret pendlade till och från. Ena sekunden som och nästa sekund spöregn.

2015-05-13 21.32.432015-05-13 21.35.43

Började bli nervös och började ställa in mig på att sova i bilen då jag ju inte riktigt visste var jag skulle sova. Tack och lov var Sandra vaken så hon tog emot mig och visade mig tillrätta när jag kom fram strax efter midnatt. Packade upp maten, rastade tjejerna och stupade sedan i säng.

Inga kommentarer: