onsdag, maj 06, 2015

Heldag i Stockholm

Avresa klockan 07:00 för möte med Bodycote och Holmen i huvudstaden. Diskussionen gick väl lite sisådär men vi hoppas på att arbetet fortsätter att flyta på trots vissa oenigheter just nu.

Klockan 14 var mötet slut och mitt tåg avgick inte förrän strax efter 16. På vägen tillbaka stationen passerade jag Desigual. När vi var nere i Stockholm sist så såg jag några snygga klänningar. Då var jag för mättad på shopping så jag provade dem inte men nu tog jag mig tid´å då hamnade två klänningar i påsen.

2015-05-06 15.47.10

Tåget blev lite försenat från station så jag var inte hemma förrän klockan var närmare åtta. Då hade Henke gjort middag så det var bara att slå sig ner till bords och bänka sig framför hockeyn. Sverige – Kanade, en match som Sverige inledde i ett rasande tempo och tog ledningen med 3-0. Sånt är inte bra mot Kanade, det slår tillbaka. Å Kanada slog tillbaka så matchen slutade 4-6 efter att Sverige tagit ut målvakten.

Trött trött trött så jag stupade i säng redan före 22:30.

Inga kommentarer: