fredag, maj 29, 2015

Kursdag 2 och “opigg”

Tur till Gävle även i dag då dag två på miljöbrottskursen genomfördes. Började inge vidare då tåget var ersatt med buss. Vi struntade i bussen och tog ett tåg som gick 40 minuter senare istället. Kom 15 minuter sen men det funkade….

Stora delen av dagen var det åklagaren som pratade om tolkningar och erfarenheter av olika typer av ärenden. Intressant!

Fick väldigt ont i halsen idag. Kändes verkligen inge vidare! Har varken tid eller lust att vara sjuk nu.

Kom hem klockan 17. Henke hade åkte på sommarfest och jag kände mig rejält dålig. Orkade bara en kort promenad med vovvarna och sedan stupade jag i soffan. Till middag blev det lite glass vid 22-tiden. Det enda jag fick ner i den onda halsen…

Låg i soffan men kunde inte sova eftersom halsen gjorde så ont så jag blev uppe tills Henke kom hem på småtimmarna…

Inga kommentarer: