tisdag, maj 26, 2015

Målgång

Cyklade till jobbet idag och sedan såklart hem på lunchen. I och med den turen så passerade jag 31 mil på drygt 5 veckor vilket innebär att jag gick i mål i Vätternrundan idag. Tjoho!!!

Jobbade på som vanligt och börjar äntligen känna att jag kommer i kapp… Hoppas att det fortsätter veckan ut… Blinkar

I morse konstaterade jag att min telefon inte fick kontakt med vårt nätverk hemma. Det var lika på lunchen så när vi kom hem gjorde Henke en felsökning och det visade sig att vår router hade pajjat. Tur att vi hade kvar den gamla så att i alla grejer fungerar i alla fall…

Gick en promenad med hundarna och sedan stannade jag ute med tjejerna och testade lite nya träningsmarker genom några markeringar och nått linjetag.

Väl inne så körde jag två maskiner tvätt och hängde dem samt gjorde middag. Blev Ceasarsallad idag.


Blev en tidig kväll då vi båda känner oss lite slitna efter nattarbetet i söndags.

Inga kommentarer: