tisdag, maj 12, 2015

En sista träning efter jobbet

På jobbet hann jag faktiskt med en hel del grejer idag. Bara att fortsätta att ta tag i fler ärenden i morgon och beta av dem allt eftersom….

Även idag cyklade jag till jobbet förresten. Den långa vägen både till jobbet och hem på lunchen så nu har jag avverkat mina fem mil denna veckan.

Efter lunch tog jag dock bilen och tjejerna fick hänga med. Direkt efter jobbet så åkte jag till Lintjärn där Anna hjälpte mig med lite vattenigångar vilket gick klockrent idag. Inga tveksamheter där inte….

Vinna och Lizzie fick göra varsin vattenmarkering, landdirigering och vattendirigering över sjön. Duktiga vovvar om man bortser från Humlas skall och gnäll….

När jag kom hem hade Henke förberett en het pekingsoppa. Gött!

Började lägga fram kläder och annat inför morgondagen tripp till Umeå.

Inga kommentarer: