måndag, maj 10, 2021

Börja om från början....

 Starta om på nytt.... Ja så känns det. Måndag-fredag, måndag-fredag... Jag vill ha flera lördag-söndag, lördag-söndag istället...

Möte på morgon och sen blev det telefonsamtal så när klockan var 11 hade jag fortfarande inte haft fika och ätit min frukost. Då tog jag istället Esset på en löprunda och Vinna på en kort rastning. På lunchen blev det dusch och sen en promenad med lite dirigeringsträning och lunch då det kurrade ordentligt i magen pga avsaknad av frukost.

På eftermiddagen blev det jobb som planerats men också en rad ärenden som bara halkade in.... Avslutade arbetsdagen 16:30 och då skrev vi ut kallelsen till vägföreningens årsmöte och delade ut dem när vi gick promenaden genom byn.

Till middag skulle vi laga korvstroganoff. Korven var inte helt fräsch men jag tänkte att den funkar om man tillagar den men icke! Smakade surt så det fick bli hundmat och istället blev det köttbullar och makaroner.

Lite tv-titt och sedan soffläge framför tvn en stund.

Inga kommentarer: