måndag, maj 24, 2021

En första löprundan

 Ny vecka, nya löprundor... Det går så trögt att springa nu. Jag tar mig ut, jag blir inte helt slut eller stum men jag saknar motivationen. På dagens löprunda gjorde jag en liten förändring. På vägen bort så avslutade jag den sista biten med intervaller där jag gjorde ett antal spurter. Lika dant gjorde jag efter att jag vänt och var på väg hemåt. Blev lite roligare så kanske kan de ge ny motivation.

Efter löprundan blev det en liten nedvarvande promenad då även Vinna hängde med.

På lunchen blev det en promenad där hundarna även fick några linjetag till två målområden på linje.

Jobbade på fram till klockan 16.30 men sen tog energin slut. Blev en promenad genom byn och sen var vi nere vid ån och planerade lite inför det fortsatte "brobygget" över ån. Härligt när det finns personer i byn som stöttar så idag fick vi virke till halva bron. Resten får vi köpa men det gör ju att priset för bron blir minimala.

Efter middagen som idag bestod av pasta och pastasås med resterna från gårdagens grillning samt kantareller.

La mig i soffan efter maten och pang sa det så sov jag som en stock.

Inga kommentarer: