tisdag, maj 11, 2021

Grattis änglahunden Neo!

SE U(U)CH SE VCH LP1 Aha Phoenix Coyotes Phantom ”Neo”

2001-05-11 - 2015-06-22





Arbetsdagen gick fort idag. Först var det möte mellan 10-12:20 så det blev en kort lunch och lunchpromenad då jag skulle vara ute på plats på en "inspektion" klockan 13 vilket innebar att jag var tvungen att åka hemifrån ca 12:45.

Efter den inspektion gjorde jag ytterligare en kort koll på ett ev. ärende och hann dessutom med att träffa en handläggare på VA där vi har ytterlige ett ärende som måste bli klart i morgon.

Arbetsdagen slutade 16:45 och då kom Henke hem efter att ha varit på jobbet och veckohandlat. Han tog då Vinna på en promenad medan jag och Esset genomförde en löprunda.

Direkt efter detta så var vi några bybor som träffades för att planera för ett brobygge öven ån nere vid grillplatsen.

Då Lasse och Birgitta skulle komma förbi en sväng och lämna några grejer så gick vi hem från detta möte och började med maten. Lasse och Birgitta kom förbi en snabbis vid 19:30 och sen blev det mat först närmare klockan åtta. 

Henke packade inför sin resa i morgon och jag såg Maria Wern men annars hände det väl inte så mycket mera idag tack och lov då jag var ordentligt trött efter en intensiv dag.

Inga kommentarer: