onsdag, maj 05, 2021

Bortajobb

 Ja eller vad man nu ska säga om det i vanliga fall normala läget då man faktiskt är fysiskt på plats på sin arbetsplats. Helt klart mera stimulerande för nu börjar jag verkligen bli ganska less på den här situationen. Motivationen är inte särskilt hög men det blir mycket mera stimulerande när man är på plats.

På lunchen hämtade jag bilnycklarna till min numera mycket rena och fina bil.

Efter jobbet idag blev det häktiskt. Hämtade ut grejer som jag beställt från Dummies.se och sen åkte jag hem och hämtade Henke så att vi kunde hämta min bil.

Medan Henke satt i intervju så tränade jag hundarna lite på gården både på utställning men också i apportering av stora föremål. Vinna är grym på det medan Esset har lite svårare för att ta bra grepp även om hon försöker pressa in föremålen men greppet är något löst.

Till middag gjorde vi det enkelt för oss idag då middagen blev först klockan 21. Kebabskav och sallad i pitabröd samt pommes.

Både jag och Henke var trötta och somnade i soffan tillsammans med tjejerna.

Inga kommentarer: