fredag, maj 21, 2021

Fredagsfeeling

 Jobbade på hemifrån idag som vanligt. Hade inte tänkt sluta tidigare än vanligt idag men efter lunch, vid fikat, när klockan var 14:30 var jag så trött så jag flexade ut men bara en timma innan full dag och med tanke på att jag jobbat 3-4 timmar övertid tidigare i veckan så gick jag som vanligt pluss även denna veckan trots att jag även i onsdags slutade tidigt för att åka till Timrå på mh.

På lunchen tränade jag lite dirigering och idag satte inte hundarna en tass fel. Både var helt super!!! Vet inte om jag gjort träningen för lätt eller om de helt enkelt var väldigt lyhörda, fokuserade och duktiga idag. Jag tror på det sistnämnde....

Trots att vi inte har någon värme så ser man nu allt fler vår och sommartecken.



Efter jobbet klippte Henke framsidan men sen började det regna så då tog vi en promenad istället. Vi åkte ut till Rogsta och tog att checkpoints i Hitta ut i det området.

Till middag blev det en stor köttfärsbiff med tomater och fetaost och pasta. Mumsigt! Blev en lugn tv-kväll då jag uppdaterade det sista kring Essets mh på hemsidan.

Inga kommentarer: