tisdag, februari 22, 2022

Löpning gånger två

 Idag var jag på plats på jobbet under förmiddagen. Vi hade personalmöte och ca halva gruppen var med på plats medan andra halvan fortfarande arbetar hemifrån och var med via Teams. Nästa APT är planerat att vara fysiskt i sin helhet.

Efter personalmöte blev det jobb fram till strax före 12 då jag och Maggan drog iväg på en löprunda, 3,1 km och sedan åkte jag hem. Tog med tjejerna på ytterligare en löprunda 3,7 km så idag har jag verkligen fått motion. 

Hemmajobb efter lunch fram till 16:45.  När Henke kom hem gick vi efter skoterspåret till andra änden av byn och vägen tillbaka. Klarade mig precis utan pannlampa trots att vi inte kom hem förrän närmare 18. Härligt att det är ljusare så att man hinner ut efter jobbet innan det är alldeles kolsvart.

Kände mig trött och sliten både i kropp och knopp men friserade hundarnas tassar ytterligare lite i dag och sedan blev det middag och Sverige mot Norge. 

Inga kommentarer: