onsdag, augusti 03, 2022

Avresedag

 Blev en promenad med tjejerna efter frukost sedan åkte Henke och Micke iväg till Falun. De drog med husvagnen till Sabaton Open Air där de ska vistas fram tills på söndag. Själv kom jag iväg vid 12-tiden men då stannade jag till och handlade lite i stan och sedan åkte jag till Änga för att lämna Vinna hos Lasse och Birgitta så vid 13-tiden styrde jag bilen mot Ånnaboda, Kilsbergen utanför Örebro där årets tollarspecial skulle gå av stapeln.

Anlände vid 19:30 till ett regnigt Ånnaboda. Checkade in i min stuga och bar in alla grejer innan jag rastade Esset och rekade omgivningen lite.

När rastningen var genomförd organiserade jag mig i stugan och lagade sedan lite spagetti och köttfärssås som blev dagens middag. Förberedde inför morgondagen då vi ska vara funktionärer i öppenklassrutan. Kvällen spenderades faktiskt framför tvn med några glas vin.

Inga kommentarer: