torsdag, augusti 25, 2022

Vinna 11 Ă„r

💖💖 Vinna 11 Ă„r 💖💖







Vem kunde tro det nÀr hon som 8 Äring fick prognosen L7S1 och spondylos mm och ev bara skulle vara med i ca 5 mÄnader. Nu har det gÄtt tre Är och nu Àr det mÀrkbart och hon agerar ungefÀr som nÀr Neo var över 14 Är. Men... sÄ lÀnge hon Àr tillfreds och inte har ont sÄ fÄr hon vara "gammal"

 Idag jobbade jag hemifrĂ„n igen Ă„ dĂ„ kunde jag passa pĂ„ att springa pĂ„ förmiddagsfikat. Idag blev det 5 km jogging utan intervaller eller liknande. 

PÄ eftermiddagen slog huvudvÀrken till men efter en promenad och en huvudvÀrkstablett sÄ beslutade jag mig ÀndÄ för att Äka till klubben för lite trÀning och eftersom det Àr Vinnas födelsedag sÄ Àr det inte mera Àn rÀtt att hon fick mest tid. Seg var hon men glad Ä dÄ Àr jag ocksÄ glad.

Även Esset fick köra lite och dĂ„ blev det fotgĂ„ende, konen och sĂ€ttande under gĂ„ng idag.

NÀr jag kom hem blev det middag, torsk med frasig tÀcke samt packning inför morgondagens tripp.

Inga kommentarer: